مبانی نظری (7)

طراحی پرسشنامه

پرسشنامه مدیریت (19)

پرسشنامه علوم تربیتی (29)

پرسشنامه روانشناسی و مشاوره (26)

تمامی پرسشنامه ها

پرسشنامه استاندارد کارت امتیازی متوازن (BSC) ریاحیان(1392)

10,000 تومان

این پرسشنامه در راستای پژوهشی جهت ارزیابی عملکرد سازمان توسط ریاحیان (1392) تهیه شده است. این پرسشنامه گویه هایی چون:دیدگاه مشتری،دیدگاه فرایندهای داخلی،دیدگاه رشد و یادگیری و دیدگاه مالی دراد و درای طیف پنجگانه می باشد. و همچنین سوالات بیشتر برای بومی سازی در تحقیقات مختلف را دربردارد.

پایایی یا قابلیت اطمینان (reliability) و روایی یا ثبات پذیری (validity) در فایل داخل پرسشنامه درج شده است.

 

افزودن به سبد خرید

پرسشنامه استاندارد هویّت تحصیلی دانشجویان (ISAII) آریانپور و همکاران (1397)

10,000 تومان

پرسشنامه هوّیت تحصیلی دانشجویان در سال (1397) در خلال پژوهش آریانپور، حجازی، اژه­ای و لواسانی (1397) به منظور سنجش هوّیت تحصیلی دانشجویان طراحی و تدوین شده است. این پرسشنامه دارای 39 سوال و پنج مولفه تعهّد­تحصیلی، آینده­اندیشی، خودپنداره­ی ­تحصیلی، تعلّق و عاملیّت شخصی می باشد و بر اساس طیف پنج گزینه ای لیکرت با سوالاتی مانند (تحصیل در دانشگاه را اتلاف وقت نمی­دانم) به سنجش هوّیت تحصیلی دانشجویان می پردازد.

پایایی یا قابلیت اطمینان (reliability) و روایی یا ثبات پذیری (validity) در فایل داخل پرسشنامه درج شده است.

افزودن به سبد خرید

پرسشنامه استاندارد تعارض سازمانی رابینز(2000)

10,000 تومان

پرسشنامه زير در راستاي پژوهشي جهت بررسي تعارض سازمانی توسط رابینز(2000) تهيه شده است. این پرسشنامه با طیف پنجگانه در ابعاد تعارض سازمانی مورد بررسی قرار گرفته است.

پایایی یا قابلیت اطمینان (reliability) و روایی یا ثبات پذیری (validity) در فایل داخل پرسشنامه درج شده است.

افزودن به سبد خرید

مبانی نظری ادراک بیماری

15,000 تومان

فایل حاضر، با بهره گیری از جدیدترین و معتبرترین منابع ارائه شده در مجلات و پایگاه های علمی داخلی و خارجی، زیر نظر اساتید و خبرگان دانشگاهی و در فرمت استاندارد نگارش شده است.


عنوان: ادراک بیماری

کلید واژه: بیماری،ادراک بیماری

تعداد صفحات: 28

فهرست: دارد

منبع: دارد

فرمت: Word(قابل ویرایش)

افزودن به سبد خرید

پرسشنامه استاندارد عملکرد تحصیلی فام و تیلور (1994)

10,000 تومان

در این پژوهش برای جمع آوری اطلاعات قبل و بعد از مداخله ( آموزش فعال ) از پرسشنامه عملکرد تحصیلی فام و تیلور (1994) استفاده شده است.  این پرسشنامه جهت سنجش پیشرفت تحصیلی مبتنی بر پژوهش های فام و تیلور (۱۹۹۱) توسط در تاج (۱۳۸۳) برای جامعه ی ایرانی ساخته و اعتباریابی شده است.

پایایی یا قابلیت اطمینان (reliability) و روایی یا ثبات پذیری (validity) در فایل داخل پرسشنامه درج شده است.

افزودن به سبد خرید

پرسشنامه استاندارد صمیمیت الکسیس جی. واکر و لیندا تامپسون (IS) (1983)

10,000 تومان

«مقياس صميميت» توسط واکر و تامپسون در سال 1983 تهیه شده است. این پرسشنامه  يك ابزار 17 سوالي است كه براي سنجيدن مهر و صميميت تدوين شده است. اين مقياس جزئي از يك ابزار بزرگتر است كه چندين بعد صميمت را در بر مي گيرد اما توسط تهيه كنندگان آن (الکسیس جی. واکر و لیندا تامپسون) به صورت مقياس مستقلي گزارش شده است.

پایایی یا قابلیت اطمینان (reliability) و روایی یا ثبات پذیری (validity) در فایل داخل پرسشنامه درج شده است.

افزودن به سبد خرید

مطالب مفید درباره پرسش نامه